Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Admin: Jonas Milfred | Mod: Hans Gundertofte, Michael Lauridsen, Mikkel Davidsen og Michael Rasmussen
 
SøgNyeste billederForumforsideLog indTilmeld

 

 Færdig før begyndt.

Go down 
+3
God Lobster
Admin
{I--I}
7 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
God Lobster
Moderator
God Lobster


Antal indlæg : 121
Join date : 26/05/09
Age : 33
Geografisk sted : Somewere

Færdig før begyndt. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Færdig før begyndt.   Færdig før begyndt. - Page 2 EmptyFre Jul 03, 2009 1:41 am

Jeg er medlem at denne side, ygo, jigle og DAK's forum, og jeg kan sige at denne indtil videre er den mest seriøse.
DAK: alle kommer jo i GG så det er mest hyggesnak
Jigle: SPAM
ygo: holder ikke det de lover
denne: vi er nok lidt døde, men det der bliver skrevet er ikke spam. Indtil videre er det jo mest brainstorm om hvordan vi gør siden bedre, men alle forslag er seriøse og vi snakker det igennem admin og jeg. Det eneste vi kan håbe på er at der er nogel som opdager os, og som kan lide idéen i at kunne snakke frit uden at være bange for personovergreb (som Mod er ligeglad med) eller at det ville kunne bevæge sig over i spam eller OT. Her er der Moderatorer og Milfred er her også til at holde øje med om der nu er spam eller lignende (som der intil videre ikke har været) og vi gør vores bedste for at efterkomme jeres ønsker
Tilbage til toppen Go down
yous0147

yous0147


Antal indlæg : 40
Join date : 28/05/09

Færdig før begyndt. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Færdig før begyndt.   Færdig før begyndt. - Page 2 EmptyMan Jul 27, 2009 9:16 pm

Jeg har lagt mærke til at der er kommet positiv og negativ bars under ens profilbillede og det synes jeg ser ret godt ud.

Måske (hvis i kan) skulle i ændre smilyerne til nogle sjere eller mere yugioh agtigt.
Der er nogle af dem jeg kan lide men de andre synes jeg bare er irriterende.
Min com er kradset lige nu men hvis jeg kan få den op at køre kunne jeg lave nogle yugioh monstre, spells, etc.. som smilyer. (Dem jeg bedst kan lide)Arrow Question Exclamation lol!
Tilbage til toppen Go down
Admin
Admin



Antal indlæg : 107
Join date : 25/05/09
Age : 32
Geografisk sted : Sydfyn

Færdig før begyndt. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Færdig før begyndt.   Færdig før begyndt. - Page 2 EmptyMan Jul 27, 2009 9:45 pm

Hej Yous0147..

Tak for din ros^^

Jo det skulle vidst nok være muligt at tilføje andre smileys, så hvis du kan finde ud af at lave smileys, må du da godt lave Wink

Du kan starte med at lave en, og så skal jeg se om jeg kan få den til at virke på denne sidde^^

Hvis dette bliver en succes (skal diskuteres med andre medlemmer af denne side) så vil du blive sat på forsiden for smiley design ^^

MVH Jonas Milfred (Admin)
Tilbage til toppen Go down
https://yugiohdk.danskforum.net
God Lobster
Moderator
God Lobster


Antal indlæg : 121
Join date : 26/05/09
Age : 33
Geografisk sted : Somewere

Færdig før begyndt. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Færdig før begyndt.   Færdig før begyndt. - Page 2 EmptyMan Jul 27, 2009 11:27 pm

Personligt bryder jeg mig heller ikke om de smileys på denne, eller nogle af de andre sider. Men jeg er jo også så gammeldags, så jeg bruger stort set kun ^^ som smiley. Men hvis du kan få gang i din computer igen ville det være rart ar få lidt hjælp.
Ligesom Milfred takker jeg for rosen, jeg synes også det er meget pænere sådan
Tilbage til toppen Go down
Admin
Admin



Antal indlæg : 107
Join date : 25/05/09
Age : 32
Geografisk sted : Sydfyn

Færdig før begyndt. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Færdig før begyndt.   Færdig før begyndt. - Page 2 EmptyMan Jul 27, 2009 11:30 pm

det ville endda være endnu pænere hvis det blev set i brug.. hvilket det ikke gør.. Der er kun blevet uddelt 2 stole points ud ialt.. Det er alt for lidt.. desværre.. men servicen er her^^ og det ville også være en god ting hvis folk gik ind og læste reglerne omkring handelspoints igen da det er lavet lidt om ^^
Tilbage til toppen Go down
https://yugiohdk.danskforum.net
meller




Antal indlæg : 53
Join date : 28/05/09
Age : 29
Geografisk sted : sæby / nordjyland

Færdig før begyndt. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Færdig før begyndt.   Færdig før begyndt. - Page 2 EmptyTors Jul 30, 2009 8:37 pm

jeg ved ikke men det kan være folk ikke handler så meget derfor at der ikke blir givet point ud?
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Færdig før begyndt. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Færdig før begyndt.   Færdig før begyndt. - Page 2 Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Færdig før begyndt.
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» Upper Deck Entertainment er færdig med YUGIOH

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Vigtigt :: Ris og Ros-
Gå til: