Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Admin: Jonas Milfred | Mod: Hans Gundertofte, Michael Lauridsen, Mikkel Davidsen og Michael Rasmussen
 
SøgNyeste billederForumforsideLog indTilmeld

 

 Færdig før begyndt.

Go down 
+3
God Lobster
Admin
{I--I}
7 deltagere
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
{I-<!^^Smile4Ever^^!>-I}




Antal indlæg : 8
Join date : 04/06/09
Age : 28
Geografisk sted : Øhm det var vist et eller andet med d...?

Færdig før begyndt. Empty
IndlægEmne: Færdig før begyndt.   Færdig før begyndt. EmptyMan Jun 15, 2009 10:16 pm

er det bare mig eller er det her forum alerede dødt før det er begyndt? Men jeg synes nu heller ikke det er så mærkeligt når vi nu har 3 danske ygo forums xD
Tilbage til toppen Go down
Admin
Admin



Antal indlæg : 107
Join date : 25/05/09
Age : 32
Geografisk sted : Sydfyn

Færdig før begyndt. Empty
IndlægEmne: Sv: Færdig før begyndt.   Færdig før begyndt. EmptyMan Jun 15, 2009 10:28 pm

det er fordi folk på ingen måde giver det en chance.. Du har heller ikke været specielt aktiv, så derfor er det klart at der ikke kommer gang i det. Folk har gjort ligesom dengang Ygo blev lavet, de tør ikke prøve noget nyt, og derfor bliver de hvor de altid har været, dvs. Jigle. Du er velkommen til at reklamere for os, invitere folk, skrive emner, alt hvad der kunne give liv.. ^^
Tilbage til toppen Go down
https://yugiohdk.danskforum.net
God Lobster
Moderator
God Lobster


Antal indlæg : 121
Join date : 26/05/09
Age : 33
Geografisk sted : Somewere

Færdig før begyndt. Empty
IndlægEmne: Sv: Færdig før begyndt.   Færdig før begyndt. EmptyTirs Jun 16, 2009 12:02 pm

Man skal altid huske på at det ikke er os moderatorer, men jer som er medlemmer som i realiteten bestemmer hvor aktivt et forum skal være. Jeg besøger jævnligt forumet for at se om der er kommet nye indlæg, men hvis der ikke er det så kan jeg ikke selv være aktiv. Samme gælder de andre som styrer siden. Hvis vi bare var de eneste der skrev ville seriøsiteten falde brat, så det er bare jer som skal skrive lidt mere^^
Tilbage til toppen Go down
yous0147

yous0147


Antal indlæg : 40
Join date : 28/05/09

Færdig før begyndt. Empty
IndlægEmne: Sv: Færdig før begyndt.   Færdig før begyndt. EmptyTirs Jun 16, 2009 4:55 pm

God Lobster har ret i det han siger, men hvis nu der ville være flere ting som kunne interresere folk, ville der sikkert også være flere herinde. Det jeg mener er at det der er herinde er der for det meste allerede andre steder.

Ved godt at jeg ikke selv er så aktiv, men til mit forsvar så er jeg aldrig aktiv.
Tilbage til toppen Go down
God Lobster
Moderator
God Lobster


Antal indlæg : 121
Join date : 26/05/09
Age : 33
Geografisk sted : Somewere

Færdig før begyndt. Empty
IndlægEmne: Sv: Færdig før begyndt.   Færdig før begyndt. EmptyTirs Jun 16, 2009 4:59 pm

Eftersom at siden stadig er under opbygning kan I jo snilt komme med idéer til hvad i synes der b. la mangler på de andre danske sider.

Og du behøver da ikke sige noget til dig forsvar^^ det er jo op til den enkelte om han vil være aktiv eller ej^^
Tilbage til toppen Go down
magicman94




Antal indlæg : 76
Join date : 27/05/09

Færdig før begyndt. Empty
IndlægEmne: Sv: Færdig før begyndt.   Færdig før begyndt. EmptyTors Jul 02, 2009 1:03 am

jeg kan godt se admin og moderator ikk kan gøre så meget ved det men synes den her side er godt død er her inde op til flere gange om dagen og der er jeg den eneste på sååå tror ikk rigtig der er noget at gøre det er ret svært ar konkurrerer mod jiggle
Tilbage til toppen Go down
Admin
Admin



Antal indlæg : 107
Join date : 25/05/09
Age : 32
Geografisk sted : Sydfyn

Færdig før begyndt. Empty
IndlægEmne: Sv: Færdig før begyndt.   Færdig før begyndt. EmptyTors Jul 02, 2009 1:06 am

ja desværre, folk er af en eller anden grund loyale overfor Jigle selvom det er en værre spam side;P (som også står på DAKs hjemmeside xD)

Syntes det er synd for både denne side og YGO at tingene bare går i stå fordi folk ikke vil prøve noget nyt (mpske bedre? ^^) ..

Well, men mange tak for dit forsøg Magicman94 ^^
Du er velkommen til at prøve at få aktivitet på siden ved at invitere venner eller lign Wink
Tilbage til toppen Go down
https://yugiohdk.danskforum.net
God Lobster
Moderator
God Lobster


Antal indlæg : 121
Join date : 26/05/09
Age : 33
Geografisk sted : Somewere

Færdig før begyndt. Empty
IndlægEmne: Sv: Færdig før begyndt.   Færdig før begyndt. EmptyTors Jul 02, 2009 6:51 pm

Ja, af en eller anden grund er der mange som fortrækker Jigle. Tror grunden er at det kun er DAKolding som er aktiv som moderator, og det er der mange som benytter sig af. Dennis og Sacha kan jo ikke være på hele siden og checke hvert eneste indlæg, så det er nemt at smide spam over det hele. Det er noget som irriterer mig meget, da jeg ikke kan fordrage spam.

En anden grund er nok også at vi ikke er særlig kendte på siden her. Hvis du, Magicman og i andre, kigger på hvem der er Admin og moderatorer så er der ikkesærlig mange som kender os. YGO eller Jigle bliver jo styret af Sacha, Dennis, Matthias Damsgaard og Jacob Bentzen. Det er kendte navne i Danmark's yugioh, så der går de jo ud fra at det er en meget seriøs side. Så finder de ud af at man kan spamme så meget man vil, og så er siden forvandlet til det chaos som i kender som Jigle.

Jeg og Admin er, ligesom dig Magicman, meget inde på siden. Flere gange om dagen. Men det vi kunne skrive ville ikke give nogen mening når der ikke er så mange andre end os ca. 5 stykker som læser det. Derfor skriver jeg kun hvis der er kommet noget nyt. Kan også se hvem der er aktive og ikke er aktive (altså hvornår de sidst har besøgt siden) og så kan man jo se hvem der giver stedet her en chance og hvem der ikke gør. Meget trist når vi nu har en side som brugerne er med til at bygge op fra starten.
Tilbage til toppen Go down
Hanzo




Antal indlæg : 45
Join date : 30/05/09
Age : 35
Geografisk sted : sydfyn

Færdig før begyndt. Empty
IndlægEmne: Sv: Færdig før begyndt.   Færdig før begyndt. EmptyTors Jul 02, 2009 7:32 pm

hvad med at vi tilmelder os til google? altså så kan folk søge på os, og ting vi har på hjemmesiden. det kunne give god reklame til siden....
Tilbage til toppen Go down
Admin
Admin



Antal indlæg : 107
Join date : 25/05/09
Age : 32
Geografisk sted : Sydfyn

Færdig før begyndt. Empty
IndlægEmne: Sv: Færdig før begyndt.   Færdig før begyndt. EmptyTors Jul 02, 2009 8:33 pm

Hey Hans;)

God ide.. ved du hvordan man gør det?

Hmm, tænker dog også lidt, det er jo kun dk der søger på os:/ men garanteret et forsøg værd! Wink
Tilbage til toppen Go down
https://yugiohdk.danskforum.net
Hanzo




Antal indlæg : 45
Join date : 30/05/09
Age : 35
Geografisk sted : sydfyn

Færdig før begyndt. Empty
IndlægEmne: Sv: Færdig før begyndt.   Færdig før begyndt. EmptyTors Jul 02, 2009 8:36 pm

ja, det tror jeg. man kan hvis gøre det herinde: http://www.google.dk/add_url.html
Tilbage til toppen Go down
yous0147

yous0147


Antal indlæg : 40
Join date : 28/05/09

Færdig før begyndt. Empty
IndlægEmne: Sv: Færdig før begyndt.   Færdig før begyndt. EmptyTors Jul 02, 2009 9:38 pm

Hvis det her var en hjemmeside som var bygget op fra grunden kunne du sætte Meta tags i dit HTML-Dokument. Måske kan du også gøre det her?
Tilbage til toppen Go down
magicman94




Antal indlæg : 76
Join date : 27/05/09

Færdig før begyndt. Empty
IndlægEmne: Sv: Færdig før begyndt.   Færdig før begyndt. EmptyFre Jul 03, 2009 12:59 am

tror en anden ting der kunne gøre denne side porpulær e rman få det der snyde point som på pojo tror bare ingen kan finde ud af det men kunne det ikk være muligt admin gik ind på pojo og skrev til deres admin eller moderator og skrive hvordan man gør ? jeg kender ihværtifald en mod ( som bannede mig i en uge ;(
Tilbage til toppen Go down
Admin
Admin



Antal indlæg : 107
Join date : 25/05/09
Age : 32
Geografisk sted : Sydfyn

Færdig før begyndt. Empty
IndlægEmne: Sv: Færdig før begyndt.   Færdig før begyndt. EmptyFre Jul 03, 2009 1:04 am

det er det der er lavet er på siden.. et sikkerhedssystem,.. Hvordan man laver det, så er vi ude i noget med kodninger og den slags, det kan jeg ikke, og for det andet, så syntes jeg dette er godt nok, ynd ingen bruger det...

Hvis der var flere der brugte det havde jeg nok lavet det om til en procent i stedet.. så man kan se hvor mange procent personen har ^^
Tilbage til toppen Go down
https://yugiohdk.danskforum.net
magicman94




Antal indlæg : 76
Join date : 27/05/09

Færdig før begyndt. Empty
IndlægEmne: Sv: Færdig før begyndt.   Færdig før begyndt. EmptyFre Jul 03, 2009 1:07 am

ok synes bare det er vold nice det pojo har bare en del nederen mod og brugere derinde og der er oss vold mange snydere derinde
Tilbage til toppen Go down
Admin
Admin



Antal indlæg : 107
Join date : 25/05/09
Age : 32
Geografisk sted : Sydfyn

Færdig før begyndt. Empty
IndlægEmne: Sv: Færdig før begyndt.   Færdig før begyndt. EmptyFre Jul 03, 2009 1:09 am

ja Pojo er en monster stor side.. Jeg lagde et af mine decks der ind.. jeg ville redigere i det ca 15min efter og der var mit deck 5 sider bagud -.-

Syntes det er en for stor side.. Og også umulig at bruge medmindre at der først kommer gang i ens tråd..

Men vi er på yugiohdk håber da at folk vil åbne øjnene op for denne site på et eller andet tidspunkt ^^
Tilbage til toppen Go down
https://yugiohdk.danskforum.net
magicman94




Antal indlæg : 76
Join date : 27/05/09

Færdig før begyndt. Empty
IndlægEmne: Sv: Færdig før begyndt.   Færdig før begyndt. EmptyFre Jul 03, 2009 1:12 am

jaa det kunne være sjovt men jeg ser ikk så meget det her som en bytte side det synes jeg jiggle slår dem alle det er oss på grund af alle brugerende men det gælder vel bare om at være aktive og reklamere så skal denne side tid nok komme Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Admin
Admin



Antal indlæg : 107
Join date : 25/05/09
Age : 32
Geografisk sted : Sydfyn

Færdig før begyndt. Empty
IndlægEmne: Sv: Færdig før begyndt.   Færdig før begyndt. EmptyFre Jul 03, 2009 1:16 am

den eneste grund til at jiggle "er bedre" end denne på bytte/salg/købe er at alle brugerne er der..

Men er da glad for at du ser positivt på denne side;)
Tilbage til toppen Go down
https://yugiohdk.danskforum.net
magicman94




Antal indlæg : 76
Join date : 27/05/09

Færdig før begyndt. Empty
IndlægEmne: Sv: Færdig før begyndt.   Færdig før begyndt. EmptyFre Jul 03, 2009 1:18 am

grunden til jeg kan lide denne side er den er let overskuelig jeg hader spam ( kan godt lave lidt sjældent xD ) og så er det en normal yugioh side bare som resat ^^
Tilbage til toppen Go down
Admin
Admin



Antal indlæg : 107
Join date : 25/05/09
Age : 32
Geografisk sted : Sydfyn

Færdig før begyndt. Empty
IndlægEmne: Sv: Færdig før begyndt.   Færdig før begyndt. EmptyFre Jul 03, 2009 1:20 am

hehe ja, og med langt mere aktive Admin og Mods;)

Jiggle er lige præcist en Spam side pga det kun er DAK der er aktiv, og YGO faldt bare til jorden ligesom denne side pga folk ikke gider give det en chance.. ret ærgeligt..
Tilbage til toppen Go down
https://yugiohdk.danskforum.net
magicman94




Antal indlæg : 76
Join date : 27/05/09

Færdig før begyndt. Empty
IndlægEmne: Sv: Færdig før begyndt.   Færdig før begyndt. EmptyFre Jul 03, 2009 1:22 am

tror den eneste grund ti folk gider ygo er præmierne og den information man får ser mere den her side som en sjov side hvor man kan skrive om yugioh
Tilbage til toppen Go down
Admin
Admin



Antal indlæg : 107
Join date : 25/05/09
Age : 32
Geografisk sted : Sydfyn

Færdig før begyndt. Empty
IndlægEmne: Sv: Færdig før begyndt.   Færdig før begyndt. EmptyFre Jul 03, 2009 1:23 am

ja præmierne var den eneste grund til at der var så mange tilmeldte på YGO.. over 100.. men max 10 aktive xD
Tilbage til toppen Go down
https://yugiohdk.danskforum.net
magicman94




Antal indlæg : 76
Join date : 27/05/09

Færdig før begyndt. Empty
IndlægEmne: Sv: Færdig før begyndt.   Færdig før begyndt. EmptyFre Jul 03, 2009 1:26 am

ja det er oss lidt som jiggle det er vold sjældent der er over 20-30 og der er over 600 brugere
Tilbage til toppen Go down
Admin
Admin



Antal indlæg : 107
Join date : 25/05/09
Age : 32
Geografisk sted : Sydfyn

Færdig før begyndt. Empty
IndlægEmne: Sv: Færdig før begyndt.   Færdig før begyndt. EmptyFre Jul 03, 2009 1:28 am

ja det er nederen.. men altså der vil jo altid være nogle som bruger det mere end andre.. men syntes nu det er nederen at folk ikke giver det en chance.. den eneste måde det kan virke på er at brugerne er aktive.. (tak til dig ^^)
Tilbage til toppen Go down
https://yugiohdk.danskforum.net
magicman94




Antal indlæg : 76
Join date : 27/05/09

Færdig før begyndt. Empty
IndlægEmne: Sv: Færdig før begyndt.   Færdig før begyndt. EmptyFre Jul 03, 2009 1:31 am

jaa men man skal bare finde på en alle anden ting så folk bliver tiltrukket eller vente til folk bliver trætte af jiggle og kommer herhen eller til ygo ( tror jeg ikk da jeg aldrig har kunne lidt ygo ) men selv tak ^^
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Færdig før begyndt. Empty
IndlægEmne: Sv: Færdig før begyndt.   Færdig før begyndt. Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Færdig før begyndt.
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» Upper Deck Entertainment er færdig med YUGIOH

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Vigtigt :: Ris og Ros-
Gå til: