Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Admin: Jonas Milfred | Mod: Hans Gundertofte, Michael Lauridsen, Mikkel Davidsen og Michael Rasmussen
 
SøgNyeste billederForumforsideLog indTilmeld

 

 Dårlige oplevelser

Go down 
+2
magicman94
God Lobster
6 deltagere
ForfatterBesked
God Lobster
Moderator
God Lobster


Antal indlæg : 121
Join date : 26/05/09
Age : 33
Geografisk sted : Somewere

Dårlige oplevelser Empty
IndlægEmne: Dårlige oplevelser   Dårlige oplevelser EmptyFre Jul 24, 2009 8:13 pm

Her kan man skrive om de dårlige oplevelser man har haft vedrørende YuGiOh. Dommere som ikke kunne reglerne eller man er blevet snydt i et byt eller lignende.
Tilbage til toppen Go down
magicman94




Antal indlæg : 76
Join date : 27/05/09

Dårlige oplevelser Empty
IndlægEmne: Sv: Dårlige oplevelser   Dårlige oplevelser EmptyFre Jul 24, 2009 10:16 pm

første gang jeg kom ned i mit spille sted købte jeg en ater phenix boster og trak destiny draw !!! vidste bare ikk hvad den var værd så da en ville hjælpe mig fik jeg byttet den til en dark dor i commen ;( og det er over 1 år siden så d-draw var vold meget værd
Tilbage til toppen Go down
yous0147

yous0147


Antal indlæg : 40
Join date : 28/05/09

Dårlige oplevelser Empty
IndlægEmne: Sv: Dårlige oplevelser   Dårlige oplevelser EmptyMan Jul 27, 2009 9:58 pm

En af de første gang jeg kom til mit spillested, købte jeg en Rise of the Dragon Lords structure deck. Jeg gik hen for at spørge om nogle om mine kort var bannede så jeg kunne udskifte dem om nødvendigt. Spilleren som "hjalp" mig tog et kort ud fra decket og kortet var Trade in. Så fik jeg bytted min trade in med en halvdårlig secret rare. Så spurgte jeg en anden en om om mine kort var bannede. han tog nogle kort ud og sagde at de var bannede. Så jeg udskiftede dem med nogle andre (som f.eks monster reborn) og gik med ind i en tunering som bliver holdt der den dag. På et tidspunkt i en duel mod en som spiller six samurai, trækker jeg så en premature burial, jeg har en tyrant dragon i grav og han havde to six samuraier ude. Tyrant dragon kan angribe to gange, hvis modstanderen har et ekstra monster ude efter det første angreb. Min modstander havde ikke så meget i liv tilbage, så jeg fik den sejrs følelse man altid får når man er nybegynder og vinder (og nogle gange stadigvæk). Da jeg så bruger mit kort siger han så at den er banned O.O og på grund af det tabte jeg så kampen. Men det værste ved det var at hvis jeg havde fået lov til at trække igen havde jeg fået en monster reborn....

Dengang var jeg virkelig en Noob lol!
Tilbage til toppen Go down
God Lobster
Moderator
God Lobster


Antal indlæg : 121
Join date : 26/05/09
Age : 33
Geografisk sted : Somewere

Dårlige oplevelser Empty
IndlægEmne: Sv: Dårlige oplevelser   Dårlige oplevelser EmptyMan Jul 27, 2009 11:57 pm

Hvis jeg skal skrive om en dårlig oplevelse skal det nok være om en dommer ved mit spillested.
I Odense har vi 3 dommere. 2 af dem er flinke nok, men den ene har af en eller anden grund set sig gal på os fra Team 1000 Needles. Han brokker sig konstant over os og over vores decks. Sur gammel mand, dét er hvad han er. Og det går også ud over duellerne
Tilbage til toppen Go down
TheDamnChicken
Moderator



Antal indlæg : 63
Join date : 25/05/09

Dårlige oplevelser Empty
IndlægEmne: Sv: Dårlige oplevelser   Dårlige oplevelser EmptySøn Aug 02, 2009 7:56 pm

trak engang 3 wetlands, 2 terraforming og 1 magical stone excavation T_T
Tilbage til toppen Go down
yous0147

yous0147


Antal indlæg : 40
Join date : 28/05/09

Dårlige oplevelser Empty
IndlægEmne: Sv: Dårlige oplevelser   Dårlige oplevelser EmptyTirs Aug 04, 2009 11:54 pm

TheDamnChicken skrev:
trak engang 3 wetlands, 2 terraforming og 1 magical stone excavation T_T

Det er da et ret godt traek?
Tilbage til toppen Go down
Admin
Admin



Antal indlæg : 107
Join date : 25/05/09
Age : 32
Geografisk sted : Sydfyn

Dårlige oplevelser Empty
IndlægEmne: Sv: Dårlige oplevelser   Dårlige oplevelser EmptyOns Aug 05, 2009 1:06 pm

det er det da ikke? ^^
3 wetlands.. man kan kun have 1 på banen, og da han ikke træk nogle lvl 2 aqua kunne det ikke bruges til noget,
2 terraforming er jo til at søge efter Wetlands, men da alle wetlands er på hånden kan han ikke bruge dem,
og Magical Stone Excarvation er jo til at få spell kort tilbage på hånden fra graven, men da det er starthånd er der ingen kort i grave^^
Tilbage til toppen Go down
https://yugiohdk.danskforum.net
TheDamnChicken
Moderator



Antal indlæg : 63
Join date : 25/05/09

Dårlige oplevelser Empty
IndlægEmne: Sv: Dårlige oplevelser   Dårlige oplevelser EmptyOns Aug 05, 2009 1:18 pm

præcist, men sådanne hænder ar i andre vel også prøvet?¨

trak også 6x Morphtronic, påkaldte celfon, slog 6 og der var ingen T.T...... turen efter tog jeg en ny celfon slog 2 og der var kun 2 cyber valley (er også sket et par gange). Der blev jeg altså sur!
Tilbage til toppen Go down
God Lobster
Moderator
God Lobster


Antal indlæg : 121
Join date : 26/05/09
Age : 33
Geografisk sted : Somewere

Dårlige oplevelser Empty
IndlægEmne: Sv: Dårlige oplevelser   Dårlige oplevelser EmptyOns Aug 05, 2009 8:55 pm

DAK turnering. Vi spiller begge på topdeck for at få en afgørelse. Han trækker Rose Warrior Of Revenge, påkalder den og angriber med den. Jeg har en Mirror Force liggende klar, men synes den var et spil, så jeg lod 2-3 angreb gå ind, da jeg næsten kun kunne trække monstre som ville være stærkere end Rose (spillede Gravekeepers og Necrovalley lå på banen. Men så kan jeg ikke klare flere hits så jeg bruger Mirror Force på hans stød nr 4. Så topdecker jeg Plaguespreader Monkey (Zombie). Han havde 800 lp, men havde selv kun 300, så jeg satte den. Næste runde trak han så Enishi, men kunne ikke påkalde den pga Necrovalley. Min tur angreb jeg så, men så træk han et monster som slog aben og mig ihjel. -.-
Tilbage til toppen Go down
Hanzo




Antal indlæg : 45
Join date : 30/05/09
Age : 35
Geografisk sted : sydfyn

Dårlige oplevelser Empty
IndlægEmne: Sv: Dårlige oplevelser   Dårlige oplevelser EmptyOns Sep 02, 2009 7:27 pm

engang spillede jeg mod god lobster. jeg spillede med lightsworn. i min starthånd trækker jeg 1 monster reincarnation, 1 monster reborn og 3 wulf (-.-). det var irriterende, men det var ikke det værste. i min første træk trækker jeg solar recharge, og aktivere den for at slippe af med de irriterende wulfer, men hvad gør grisen? Han negere det solemn judgment. det var møg irriterende!!!


Sidst rettet af Admin Ons Sep 02, 2009 7:33 pm, rettet 1 gang (Reason for editing : "fy"ord rettet til bedre version.)
Tilbage til toppen Go down
Admin
Admin



Antal indlæg : 107
Join date : 25/05/09
Age : 32
Geografisk sted : Sydfyn

Dårlige oplevelser Empty
IndlægEmne: Sv: Dårlige oplevelser   Dårlige oplevelser EmptyOns Sep 02, 2009 7:35 pm

hehe ja det er ret surt xD

Bare for ikke at være OT,
så ville jeg huske Hanzo på endnu en dårlig oplevelse, mod mig, da en dør øflede hans Lightsworn (og desuden vandt privat turneringen)

Og en dårlig oplevelse fra mig selv: har 3 giant rat i parallel og de har det med at sætte sig sammen, så man trækker alle 3 samtidig eller lige efter hinanden.. Det er et nice kort, men ikke når man trække 3 gang på gang -.-
Tilbage til toppen Go down
https://yugiohdk.danskforum.net
Hanzo




Antal indlæg : 45
Join date : 30/05/09
Age : 35
Geografisk sted : sydfyn

Dårlige oplevelser Empty
IndlægEmne: Sv: Dårlige oplevelser   Dårlige oplevelser EmptyOns Sep 02, 2009 8:04 pm

nåh, ja. dit virkelig irriterende bounce deck.
Tilbage til toppen Go down
God Lobster
Moderator
God Lobster


Antal indlæg : 121
Join date : 26/05/09
Age : 33
Geografisk sted : Somewere

Dårlige oplevelser Empty
IndlægEmne: Sv: Dårlige oplevelser   Dårlige oplevelser EmptyOns Sep 02, 2009 8:12 pm

Man har sin egen Necrovalley på banen og topdecker Monster Reborn-.-
Tilbage til toppen Go down
Admin
Admin



Antal indlæg : 107
Join date : 25/05/09
Age : 32
Geografisk sted : Sydfyn

Dårlige oplevelser Empty
IndlægEmne: Sv: Dårlige oplevelser   Dårlige oplevelser EmptyOns Sep 02, 2009 8:15 pm

DERFOR blev Monster Reborn banned^^
den er generelt en dårlig oplevelse når fjenden topdecker monster reborn og vinder på det.
Tilbage til toppen Go down
https://yugiohdk.danskforum.net
God Lobster
Moderator
God Lobster


Antal indlæg : 121
Join date : 26/05/09
Age : 33
Geografisk sted : Somewere

Dårlige oplevelser Empty
IndlægEmne: Sv: Dårlige oplevelser   Dårlige oplevelser EmptyOns Sep 02, 2009 8:18 pm

Det er da endnu mere en dårlig oplevelse når man selv topdecker Monster Reborn og taber på det
Tilbage til toppen Go down
magicman94




Antal indlæg : 76
Join date : 27/05/09

Dårlige oplevelser Empty
IndlægEmne: Sv: Dårlige oplevelser   Dårlige oplevelser EmptyOns Okt 28, 2009 11:57 pm

tror min dårligste oplevelse er til sd 2^ det er top 8 min startshånd er 2 wulf 2 necro gardna 1 judgment dragon og 1 monster reincarnation det var mega nederen Sad
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Dårlige oplevelser Empty
IndlægEmne: Sv: Dårlige oplevelser   Dårlige oplevelser Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Dårlige oplevelser
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Gode oplevelser

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: YuGiOh! :: Generelt-
Gå til: