Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Admin: Jonas Milfred | Mod: Hans Gundertofte, Michael Lauridsen, Mikkel Davidsen og Michael Rasmussen
 
SøgNyeste billederForumforsideLog indTilmeld

 

 Blackwing deck

Go down 
3 deltagere
ForfatterBesked
Edward_Elric

Edward_Elric


Antal indlæg : 10
Join date : 22/07/09

Blackwing deck Empty
IndlægEmne: Blackwing deck   Blackwing deck EmptyTors Jul 23, 2009 6:36 pm

Tilbage til toppen Go down
Admin
Admin



Antal indlæg : 107
Join date : 25/05/09
Age : 32
Geografisk sted : Sydfyn

Blackwing deck Empty
IndlægEmne: Sv: Blackwing deck   Blackwing deck EmptyTors Jul 23, 2009 8:03 pm

well altså jeg er ikke den største fan af blackwing, så min vidden er ikke så stor, men med alle de traps syntes jeg at du skal tage Jinzo ud;)

Ved godt at DAD er populær blandt mange BW spillere, men jeg syntes virkelig den er misplaceret^^

det eneste grave regulation du har er monster reborn, blizzard og dark eruption, dvs 4 kort ialt.. Dvs man skal være heldig hvis man skal bruge DAD efter de første par ture...

Når du har delta crow, så fjern Dust Tornado ^^ så side den hellere ind mod fx Skill Drain eller lign.. Syntes også at TT er overkill i dette deck da det skal swarme, men kan sagtens se at hvis at man ikke lige har den bedste monster lineup så er den da god når fjenden swarmer..

Gorz er god nok - ja.. I decks som ofte har fri bane eller som kan aktivere alle spell/traps når de vil så de på den måde kan få fri bane når fjenden har smadret alle monstre.. så vil råde dig til også at fjerne den.. ^^

syntes lige så godt også at du kan putte de 2 sidste solemns i så der er 3 og det samme med book of moon - put den 3. i så at der er 3;)

Well, det var vidst mine fixes, brug det hvis du vil og ellers gør som du vil ^^

Peace In^^
Tilbage til toppen Go down
https://yugiohdk.danskforum.net
magicman94




Antal indlæg : 76
Join date : 27/05/09

Blackwing deck Empty
IndlægEmne: Sv: Blackwing deck   Blackwing deck EmptyFre Jul 24, 2009 10:23 pm

ikk spil jinzo og gorz spil kun bw og dad

spil 2 dark eruption 1 gigant tsunade tag 2 book of moon ud for 2 mind control

enten spiller man 3 solemn eller ingen synes du skal spilke3 da den er nice dust tornado er ikk særlig god så

- jinzo
- gorz
- book of moon
- book of moon
- dust tornado

+ dark eruption
+ gigant tsunade
+ solemn
+ solemn
så er decket oss på 40 kort Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Blackwing deck Empty
IndlægEmne: Sv: Blackwing deck   Blackwing deck Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Blackwing deck
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» normal monster deck (vanilla deck)
» Det Første Deck!
» Alien deck
» Et Dark deck
» Hvilket counter deck er bedst?

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: YuGiOh! :: Decks-
Gå til: