Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Admin: Jonas Milfred | Mod: Hans Gundertofte, Michael Lauridsen, Mikkel Davidsen og Michael Rasmussen
 
SøgNyeste billederForumforsideLog indTilmeld

 

 skal Jeg koebe DAD

Go down 
3 deltagere
ForfatterBesked
Edward_Elric

Edward_Elric


Antal indlæg : 10
Join date : 22/07/09

skal Jeg koebe DAD Empty
IndlægEmne: skal Jeg koebe DAD   skal Jeg koebe DAD EmptyOns Jul 22, 2009 5:27 pm

Hej,


En af mine venner har tilbudt at saelge mig:


1 Dark Armed Dragon ( Fra Gold series )

Og

2 Allure of Darkness ( Fra Raging battle special edition )

For 500kr

Skal jeg tage i mod tilbudet eller hvad?
Tilbage til toppen Go down
Admin
Admin



Antal indlæg : 107
Join date : 25/05/09
Age : 32
Geografisk sted : Sydfyn

skal Jeg koebe DAD Empty
IndlægEmne: Sv: skal Jeg koebe DAD   skal Jeg koebe DAD EmptyOns Jul 22, 2009 6:15 pm

hejsa Wink

Hvis du går efter priserne på yugiohmint.com så koster kortene:

DAD: 38 dollar

2 x AoD: 12 dollar

dvs 50 dollar i alt..

Kursen er i øjeblikket ca 5,3..

5,3*50= 265kr

Så nej, vil ikke råde dig til at købe det for 500kr ^^

300 kr vil nok være det mest fair da der over net er transport og den slags;)
Tilbage til toppen Go down
https://yugiohdk.danskforum.net
Edward_Elric

Edward_Elric


Antal indlæg : 10
Join date : 22/07/09

skal Jeg koebe DAD Empty
IndlægEmne: Sv: skal Jeg koebe DAD   skal Jeg koebe DAD EmptyOns Jul 22, 2009 8:48 pm

Tak for hjaelpen

Ja jeg besluttede mig saa for at kigge lidt vidre over nettet og
fandt saa et bedre tilbud paa Ideal808.com og koebte:

1 DAD
2 AoD
1 Jinzo
1 GEoD
1 Spell Canceller

for cirka 320 (ikke medregnet fragt)

Nu haaber jeg bare de naar og komme inden jeg skal til tunering Neutral
Tilbage til toppen Go down
Admin
Admin



Antal indlæg : 107
Join date : 25/05/09
Age : 32
Geografisk sted : Sydfyn

skal Jeg koebe DAD Empty
IndlægEmne: Sv: skal Jeg koebe DAD   skal Jeg koebe DAD EmptyOns Jul 22, 2009 9:03 pm

ah nice køb ^^

Ja må vi da håbe ^^ tror nok at der normalt kan gå fra 3 dage til 3 mdr.. men som regel (når jeg køber) går der 1-2 uger ^^

ved godt det er lidt off-topic - men hvor spiller du/hvor bor du ^^ bare skriv svar over PM;)


Med mindre du vil bruge denne tråd til mere, så regner jeg med at slette denne tråd inden for en uge da den har tjent sit formål ^^ men venter selvfølgelig til at du har svaret Wink
Tilbage til toppen Go down
https://yugiohdk.danskforum.net
Edward_Elric

Edward_Elric


Antal indlæg : 10
Join date : 22/07/09

skal Jeg koebe DAD Empty
IndlægEmne: Sv: skal Jeg koebe DAD   skal Jeg koebe DAD EmptyTors Jul 23, 2009 11:03 am

Oev Oev Oev!!!! Mad

Jeg loeb ind i nogle problemer efter at havde bestilt kortene de kunne nemlig ikke godkende danske kredit kort saa jeg skulle lave en paypal account, men paypal account skulle saa vaere verified og det tager mindst en maaned for mig. saa jeg var noed til at droppe det.

Saa kender du nogle andre steder hvor jeg kunne faa DAD og Aod for en rimelig pris. jeg vil maks brug 300-400 kroner inkulsiv fragt. det ville ogsaa vaere dejligt vist de solgte card sleeves (helst de nye fra japen: crimson Dragon. Yubel)

Jeg spille Medst i faraos i KPH

//Edit//

Og forresten hvor koeber du enligt kort fra paa nettet?


Sidst rettet af Admin Tors Jul 23, 2009 3:23 pm, rettet 1 gang (Reason for editing : dobbelt post)
Tilbage til toppen Go down
Admin
Admin



Antal indlæg : 107
Join date : 25/05/09
Age : 32
Geografisk sted : Sydfyn

skal Jeg koebe DAD Empty
IndlægEmne: Sv: skal Jeg koebe DAD   skal Jeg koebe DAD EmptyTors Jul 23, 2009 3:22 pm

først:
Har added din dobbelt post til din anden besked.. Ingen dobbelt posting, så hellere rediger din gamle besked.. Wink

Ret ærgerligt med den anden side :/

well, et billigt sted er http://yugiohmint.com

som jeg skrev tidligere, så kan du få DAD og AoD for ca 320kr (og så plus fragt) så det ville nok være et sted jeg ville anbefale^^

Ellers er der yugioh-cards.net - men den er meget dyr..

Og til sidst Ebay - men der skal du i de fleste tilfælde også bruge paypal, og man skal lede længe efter pålidelige sælgere..

så ja, det var mine forslag^^
Tilbage til toppen Go down
https://yugiohdk.danskforum.net
Edward_Elric

Edward_Elric


Antal indlæg : 10
Join date : 22/07/09

skal Jeg koebe DAD Empty
IndlægEmne: Sv: skal Jeg koebe DAD   skal Jeg koebe DAD EmptyTors Jul 23, 2009 5:39 pm

Jeg saa lige "Yugioh anniversary 8-card pack"

hved du om de virkeligt er signerede paa kortet eller signaturen bare er printet sammen med billedet
Tilbage til toppen Go down
Admin
Admin



Antal indlæg : 107
Join date : 25/05/09
Age : 32
Geografisk sted : Sydfyn

skal Jeg koebe DAD Empty
IndlægEmne: Sv: skal Jeg koebe DAD   skal Jeg koebe DAD EmptyTors Jul 23, 2009 5:43 pm

jeg har alle de kort undtaget den med mærkeligt navn, Jinzo og buster blader..

Signeringen er printet på kortene (mig og 5 andre købte hver en af de pakker) og alle er nøjagtigt ens, så signeringen er altså "ægte" nok, men kun skrevet på selve originalen, og derefter kopieret til dem du kan købe;) men det er seje kort - helt klart^^
Tilbage til toppen Go down
https://yugiohdk.danskforum.net
Edward_Elric

Edward_Elric


Antal indlæg : 10
Join date : 22/07/09

skal Jeg koebe DAD Empty
IndlægEmne: Sv: skal Jeg koebe DAD   skal Jeg koebe DAD EmptyTors Jul 23, 2009 6:26 pm

*flyttet til decks*







Mirror force er lidt dyrt at koebe saa kan det byttes ud med radiant mirror force?
[/size]


Sidst rettet af Edward_Elric Tors Jul 23, 2009 6:37 pm, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Admin
Admin



Antal indlæg : 107
Join date : 25/05/09
Age : 32
Geografisk sted : Sydfyn

skal Jeg koebe DAD Empty
IndlægEmne: Sv: skal Jeg koebe DAD   skal Jeg koebe DAD EmptyTors Jul 23, 2009 6:30 pm

jeg vil lige henvise til at du burde poste dette deck under "decks" da det er hvor den slags hører hjemme;)

så hvis du starter med at flytte det derind, så skal jeg nok komme med min mening ^^

men angående Mirror Force så kan du godt bruge Radiant Mirror Force ja, men der skal jo bare være 3.. mens Sakuretsu Armor slår Radiant Mirror Force ved fx hvis fjenden har 1 monster på banen som vil slå dig ijhel..

men jo, den kan da bruges som en slags erstatter;)
Tilbage til toppen Go down
https://yugiohdk.danskforum.net
God Lobster
Moderator
God Lobster


Antal indlæg : 121
Join date : 26/05/09
Age : 33
Geografisk sted : Somewere

skal Jeg koebe DAD Empty
IndlægEmne: Sv: skal Jeg koebe DAD   skal Jeg koebe DAD EmptyFre Jul 24, 2009 4:34 pm

Låst
Spørgsmålet er blevet besvaret. Hvis man har lyst til at snakke om internetkøb er det en god idé at oprette et nyt emne, da det ikke ville være så meget andet end OT i dette emne
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





skal Jeg koebe DAD Empty
IndlægEmne: Sv: skal Jeg koebe DAD   skal Jeg koebe DAD Empty

Tilbage til toppen Go down
 
skal Jeg koebe DAD
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: YuGiOh! :: Generelt-
Gå til: