Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Admin: Jonas Milfred | Mod: Hans Gundertofte, Michael Lauridsen, Mikkel Davidsen og Michael Rasmussen
 
SøgNyeste billederForumforsideLog indTilmeld

 

 Reglerne (læs dem, så er alle glade)

Go down 
3 deltagere
ForfatterBesked
Admin
Admin



Antal indlæg : 107
Join date : 25/05/09
Age : 32
Geografisk sted : Sydfyn

Reglerne (læs dem, så er alle glade) Empty
IndlægEmne: Reglerne (læs dem, så er alle glade)   Reglerne (læs dem, så er alle glade) EmptyTirs Maj 26, 2009 12:28 am

Med et forum medfølger der selvfølgelig regler. Disse regler skal selvfølgelig følges!

1: Du skal helst undgå at dobbelt poste. Gå hellere ind og rediger din besked eller skriv en lang en.

2: Du skal holde dig til det emne som en post indeholder. Hvis du har lyst til at skrive om noget andet, så lav din egen post!
Hvad spam angår, så kan chatboxen nederst på siden bruges til dette formål!

3: Du må ikke lave reklame, medmindre det har noget med YuGiOh! at gøre.

4: Du må kun "bumpe" 2 gange i træk. At skrive "Update" eller lignende vil også blive antaget som et bump. Undgå helst at bumpe, for der er en grund til at dit emne er faldet ned i rækkerne, ingen kigger i det! Hvis din post ikke har været aktiv i lang tid og Admin kan se at den er irrelevant vil denne blive slettet.
Specielregel angående handels emner:
Du må kun have 1 handels emne. Hvis dit handels emne ikke har været aktivt i over et halvt år vil dette blive slettet uden advarsel. (Da vi på administrationen vil antage at du ikke længere bruger det) Hvis dit handels emne ikke har været aktivt i mere end 1 måned har du lov til at lave en enkelt "update" besked. (dette må kun gøres 1 gang om måneden) Dog ingen følgende bump beskeder da andre brugere åbenbart ikke er interesseret i dit emne!

6: Du skal selvfølgelig tale pænt. Hvis du bliver taget i at støde andre eller bruge seksuelle henvisninger vil du først få advarsel og hvis dette fortsætter, blive banned fra siden.

7: Du må kun have 1 bruger! Dette er grundet i "Trust O Meteret". Vi skal helst kunne stole på hinanden. Hvis nogen bliver taget i at være dobbelt bruger vil denne blive banned fra forummet efter at have fået en advarsel.

Hold jer opdateret! flere regler kan komme senere!


Sidst rettet af Admin Ons Maj 27, 2009 12:51 am, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
https://yugiohdk.danskforum.net
Beancake12

Beancake12


Antal indlæg : 43
Join date : 26/05/09
Age : 34
Geografisk sted : Skovlund

Reglerne (læs dem, så er alle glade) Empty
IndlægEmne: Sv: Reglerne (læs dem, så er alle glade)   Reglerne (læs dem, så er alle glade) EmptyTirs Maj 26, 2009 1:13 pm

Admin skrev:
4: Du må kun "bumpe" 2 gange i træk. At skrive "Update" eller lignende vil også blive antaget som et bump. Undgå helst at bumpe, for der er en grund til at dit emne er faldet ned i rækkerne, ingen kigger i det! Hvis din post ikke har været aktiv i lang tid og Admin kan se at den er irrelevant vil denne blive slettet.
Hold jer opdateret! flere regler kan komme senere!

må man ikke bump/genoplive sit bytte emne mere end 2 gange i træk, hvis den nu er opdateret med wants eller ligende!?
Tilbage til toppen Go down
Admin
Admin



Antal indlæg : 107
Join date : 25/05/09
Age : 32
Geografisk sted : Sydfyn

Reglerne (læs dem, så er alle glade) Empty
IndlægEmne: Sv: Reglerne (læs dem, så er alle glade)   Reglerne (læs dem, så er alle glade) EmptyTirs Maj 26, 2009 1:17 pm

har lavet denne regel for at slippe for det kapløb der er om at få sit emne op i toppen..

men til dit vil jeg svare at hvis ens emne er mere end en måned gammel må du godt opdatere dit emne en enkelt gang, men ingen efterfølgende "bump" beskeder, da der nok skal bliver skrevet i bytte emnet hvis der er noget interessant i det ^^
Tilbage til toppen Go down
https://yugiohdk.danskforum.net
TheDamnChicken
Moderator



Antal indlæg : 63
Join date : 25/05/09

Reglerne (læs dem, så er alle glade) Empty
IndlægEmne: Sv: Reglerne (læs dem, så er alle glade)   Reglerne (læs dem, så er alle glade) EmptyTirs Maj 26, 2009 5:35 pm

Altså så man skal lave et nyt emne :3?
Tilbage til toppen Go down
Admin
Admin



Antal indlæg : 107
Join date : 25/05/09
Age : 32
Geografisk sted : Sydfyn

Reglerne (læs dem, så er alle glade) Empty
IndlægEmne: Sv: Reglerne (læs dem, så er alle glade)   Reglerne (læs dem, så er alle glade) EmptyTirs Maj 26, 2009 5:36 pm

hvis det bliver slettet ja ^^ vil prøve at holde antallet af "glemte" beskeder nede.
Tilbage til toppen Go down
https://yugiohdk.danskforum.net
TheDamnChicken
Moderator



Antal indlæg : 63
Join date : 25/05/09

Reglerne (læs dem, så er alle glade) Empty
IndlægEmne: Sv: Reglerne (læs dem, så er alle glade)   Reglerne (læs dem, så er alle glade) EmptyTirs Maj 26, 2009 6:28 pm

go' ide... Hvad med quote's? Det ret nedren at man quoter en 3 siders stil og skriver "enig" i bunden Wink
Tilbage til toppen Go down
Beancake12

Beancake12


Antal indlæg : 43
Join date : 26/05/09
Age : 34
Geografisk sted : Skovlund

Reglerne (læs dem, så er alle glade) Empty
IndlægEmne: Sv: Reglerne (læs dem, så er alle glade)   Reglerne (læs dem, så er alle glade) EmptyTirs Maj 26, 2009 6:33 pm

TheDamnChicken skrev:
go' ide... Hvad med quote's? Det ret nedren at man quoter en 3 siders stil og skriver "enig" i bunden Wink

enig...


ej haha godt tænkt! det er jeg nemlig meget enig i, og det sker ret tit på yugioh.dk

dog er jeg ikke helt tilfreds med iden om at slette emner... hvis der ikke bliver slettet bytte emner, synes jeg der er iorden. ^^
Tilbage til toppen Go down
TheDamnChicken
Moderator



Antal indlæg : 63
Join date : 25/05/09

Reglerne (læs dem, så er alle glade) Empty
IndlægEmne: Sv: Reglerne (læs dem, så er alle glade)   Reglerne (læs dem, så er alle glade) EmptyTirs Maj 26, 2009 6:35 pm

well for at lave en undtagelse kunne man lave undtagelser med shoppen.. hva sy's du om det ?
Tilbage til toppen Go down
Beancake12

Beancake12


Antal indlæg : 43
Join date : 26/05/09
Age : 34
Geografisk sted : Skovlund

Reglerne (læs dem, så er alle glade) Empty
IndlægEmne: Sv: Reglerne (læs dem, så er alle glade)   Reglerne (læs dem, så er alle glade) EmptyTirs Maj 26, 2009 6:38 pm

det ville jeg klart bedere acceptere, og hvis i køre samme regl som de andre sider, med 1 bytte emne pr. person så bliver der heller ikke så mange emner som der kunne gå hen at gøre i de andre emner, og emner som "EM bliver alligevel ikke aflyst!" (tget fra yugioh.dk) falder jo til jorden engang, og så synes jeg det er fint at emnet bliver slettet, altså "oprydning" i emnerne.
Tilbage til toppen Go down
Admin
Admin



Antal indlæg : 107
Join date : 25/05/09
Age : 32
Geografisk sted : Sydfyn

Reglerne (læs dem, så er alle glade) Empty
IndlægEmne: Sv: Reglerne (læs dem, så er alle glade)   Reglerne (læs dem, så er alle glade) EmptyTirs Maj 26, 2009 6:52 pm

Beancake12: Ja kan godt se det med shops. Men hvis man kigger på andre sider så ligger der tit nogle forladte shops som ingen bruger. Dette vil jeg forhindre. Men kunne bare lave fristen til fx. 3mdr. eller 6mdr. At hvis de ikke har været aktive så længe så bliver de slettet.

Begge: Så i mener at jeg skal afskaffe "quote systemet" ?
Tilbage til toppen Go down
https://yugiohdk.danskforum.net
Beancake12

Beancake12


Antal indlæg : 43
Join date : 26/05/09
Age : 34
Geografisk sted : Skovlund

Reglerne (læs dem, så er alle glade) Empty
IndlægEmne: Sv: Reglerne (læs dem, så er alle glade)   Reglerne (læs dem, så er alle glade) EmptyTirs Maj 26, 2009 6:56 pm

nix!!! citer systemet er jo ginialt! hmm ved nærmer eftertanke så går:

quote
meget lang tekst
/quote

enig

vel også ind under spam, vil jeg mene.

og jeg vil også sige 6-12 mdr. for salgs emne sletning
Tilbage til toppen Go down
Admin
Admin



Antal indlæg : 107
Join date : 25/05/09
Age : 32
Geografisk sted : Sydfyn

Reglerne (læs dem, så er alle glade) Empty
IndlægEmne: Sv: Reglerne (læs dem, så er alle glade)   Reglerne (læs dem, så er alle glade) EmptyTirs Maj 26, 2009 6:58 pm

jamen skrev i begge ikke lige at det med at man citerer en lang pløre og så skrive "enig" ikke var så godt? ^^

For min skyld er jeg ligeglad om man kan det eller ej, men ja, det vil blive betragtet som spam hvis man kun skrive "enig" citering eller ej Wink
Tilbage til toppen Go down
https://yugiohdk.danskforum.net
Beancake12

Beancake12


Antal indlæg : 43
Join date : 26/05/09
Age : 34
Geografisk sted : Skovlund

Reglerne (læs dem, så er alle glade) Empty
IndlægEmne: Sv: Reglerne (læs dem, så er alle glade)   Reglerne (læs dem, så er alle glade) EmptyTirs Maj 26, 2009 7:01 pm

og en sådan enig besked vil blive slettet?

(der er ikke så meget andet end ja at svare her)

du må ikke fjerne citer muligheden!!!!! >Sad
Tilbage til toppen Go down
Admin
Admin



Antal indlæg : 107
Join date : 25/05/09
Age : 32
Geografisk sted : Sydfyn

Reglerne (læs dem, så er alle glade) Empty
IndlægEmne: Sv: Reglerne (læs dem, så er alle glade)   Reglerne (læs dem, så er alle glade) EmptyTirs Maj 26, 2009 7:10 pm

ja, den vil blive slettet og hvis den samme bruger gør det for meget, vil denne få en advarsel ..

Okay, jeg lader citeringsmuligheden stå.
Tilbage til toppen Go down
https://yugiohdk.danskforum.net
Sponsoreret inhold





Reglerne (læs dem, så er alle glade) Empty
IndlægEmne: Sv: Reglerne (læs dem, så er alle glade)   Reglerne (læs dem, så er alle glade) Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Reglerne (læs dem, så er alle glade)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Vigtigt :: Regler-
Gå til: