Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Admin: Jonas Milfred | Mod: Hans Gundertofte, Michael Lauridsen, Mikkel Davidsen og Michael Rasmussen
 
SøgNyeste billederForumforsideLog indTilmeld

 

 Layout

Go down 
3 deltagere

hvad synes du om layoutet?
Meget god
Layout I_vote_lcap25%Layout I_vote_rcap
 25% [ 2 ]
God
Layout I_vote_lcap13%Layout I_vote_rcap
 13% [ 1 ]
Lidt god
Layout I_vote_lcap13%Layout I_vote_rcap
 13% [ 1 ]
Okay
Layout I_vote_lcap38%Layout I_vote_rcap
 38% [ 3 ]
Lidt dårlig
Layout I_vote_lcap0%Layout I_vote_rcap
 0% [ 0 ]
Dårlig
Layout I_vote_lcap0%Layout I_vote_rcap
 0% [ 0 ]
Meget dårlig
Layout I_vote_lcap13%Layout I_vote_rcap
 13% [ 1 ]
Totale stemmer : 8
 

ForfatterBesked
Beancake12

Beancake12


Antal indlæg : 43
Join date : 26/05/09
Age : 34
Geografisk sted : Skovlund

Layout Empty
IndlægEmne: Layout   Layout EmptyOns Maj 27, 2009 11:50 pm

personlig kan jeg rigtig godt lige layoutet på denne side, det er lyse og blå farver. hvis man er sur er der altid en kuriboh der lige kan genskabe stemningen, en fin himmel!!! det er skønt.

jeg er mægtig glad for denne side, og PT. har jeg ikke noget dårligt at sige om layoutet.

ARGH der er muligghed for at lave afstemninger! :D (nu udnytter jeg det)
Tilbage til toppen Go down
God Lobster
Moderator
God Lobster


Antal indlæg : 121
Join date : 26/05/09
Age : 33
Geografisk sted : Somewere

Layout Empty
IndlægEmne: Sv: Layout   Layout EmptyTors Maj 28, 2009 12:21 pm

Ja, at kunne lave afstemninger er noget som jeg har savnet på de andre sider.

Personligt kan jeg også lide layoutet, af samme begrundelse som Beancake
Tilbage til toppen Go down
neos




Antal indlæg : 10
Join date : 28/05/09

Layout Empty
IndlægEmne: Sv: Layout   Layout EmptyTors Maj 28, 2009 2:57 pm

Med min baggrund kan jeg kun sige at dette så ligetil som muligt er kedeligt layout. Det er et standard layout der er set så mange gange før på så mange andre forums og farvesammensætningen er helt forkert visse steder.
Se nu foreksempel bare på overskriften som i dette tilfælde er "Layout" som er en blå font på en blå/grå baggrund og de holder jo ikke! Hvorfor så ikke bruge en hvid farve der ville give en naturlig kontrast og gøre det mere læsevenligt. Synes der mangler noget stemning over designet og siger mig ikke rigtig noget.

Hvad er der også lige med al den hvide fyld farve? I stedet hvis der var en bedre stemning i farverne i forhold til indholdet og et super sejt banner med Yu-Gi-Oh logoet ville det hæve designet så mange grader. Selvfølgelig cool nok med Winged Kuriboh, men hvorfor skal han på et fotografi. Hvorfor ikke køre linen ud og lave et super sejt grafisk banner der ville sige noget mere?

Det var så bare lige min mening... Ved godt den ikke var så positiv og nogle steder lidt hård, men når I starter med et nyt site så skal I ikke spare på noget (mener ikke penge) og bare give den fuld skrue.

Har dog her til sidst også noget positivt at sige. Handler ikke så meget om layoutet, men synes det er et fedt initiativ I tager her og tror det ville kunne styrke kortspils-miljøet i danmark at der er flere end 2-3 forums, yugioh-spillere og fans kan bruge og som er på et sprog alle kan forstå...

thumbs up her fra Wink

//Neos

ps. super fedt at se et forum med afstemning... har virkelig manglet!!
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Layout Empty
IndlægEmne: Sv: Layout   Layout Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Layout
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Vigtigt :: Ris og Ros-
Gå til: